Rippikoulukirjeet lähetetty

Olemme lähettäneet kaikille vuoden 2018 rippikouluun ilmoittautuneille sekä heidän huoltajilleen rippikoulukirjeet sähköpostitse. Jos et ole saanut omaa kirjettäsi, tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio ja ota sen jälkeen tarvittaessa yhteyttä Henna Huppuseen, 050 387 1654 tai henna.huppunen @ evl.fi

Rippikoulun starttikirkko 3.12.

Rippikoululaiset kutsuttiin 1. adventtisunnuntain messuun Iitin kirkkoon. Messun jälkeen jaettiin merkintävihot. Jos et päässyt osallistumaan messuun, olet saanut sähköpostitse korvaavat tehtävät torstaina 7.12.

Konsertti 7.12.

Rippikoululaisille järjestettiin konsertti, jossa esiintyi Samuli Luomaranta & Kotiinpalaajat. Jos et päässyt konserttiin, voit korvata poissaolosi osallistumalla konserttiin 19.12. klo 18 Iitin kirkossa. Siellä esiintyy Pekka Laukkarinen trio.

"Minä olen maailman valo." - Jeesus -

Rippikoulusta löytyy lisää tietoa evankelis-luterilaisen kirkon sivuilta.

Nuorisotyönohjaaja
tuula.lehtoranta(at)evl.fi
Eerolantie 1
47400 Kausala