Varhaisnuorisotyö on kouluikäisten toimintaa

Puuhailua, yhdessäoloa ja hiljentymistä

Varhaisnuoret ovat 7-14 vuotiaita tyttöjä ja poikia. Heille seurakunta järjestää talvikaudella kerhoja ja kesällä leirejä.

Kerhossa puuhaillaan yhdessä leikkien, askarrellen ja pelaillen. Tiistain kerho on muita vauhdikkaampi ja painottuu enemmän pelaamiseen ja ulkoiluun. Jokaiseen kerhokertaan kuuluu myös hiljentymishetki. Kerhoissa on mahdollisuus välipalaan puolen tunnin ajan ennen kerhon alkua.

Kerhot syyskaudella 2023:

• Tiistaisin klo 15.30-16.30 Aikalisä, isoille pojilla
  • Keskiviikkona klo 15.30-16.30 Srk-keskus, tytöille
  • Torstaisin klo 15.30-16.30 Srk-keskus, kaikille

Ilmoittautuminen kerhoihin tästä

Lisätietoja nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri Maija Kauppinen / 0503871653

Vuolenkosken Nuokku

5.lk ylöspäin Vuolenkosken srk-kodilla. Pelailua ja yhdessäoloa.

Partio

Partiossa toimitaan ryhmässä, leikitään, retkeillään ja opitaan tekemällä. Pienimmätkin partiolaiset saavat vastuuta ja jokainen pääsee mukaan puuhaamaan yhdessä hyvän porukan kanssa. Partioon voi tulla mukaan minkä ikäisenä tahansa, myös aikuiset ovat tervetulleita!

Lisätietoja partiolippukunta Kymen Kotkat:  www.kymenkotkat.fi

Varhaisnuorisotyöstä Iitin seurakunnassa vastaa:

Nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri Maija Kauppinen/ 050 387 1653

Vuolenkoskella toimintaa varhaisnuorille

Puuhapaja

Puuhapaja on 1.-5.-luokkalaisille kohdennettu kerho, jossa puuhaillaan monenlaista kivaa ja jännääkin. Tervetuloa tytöt ja pojat! Puuhapajan kokoontumisajat: maanantaisin (parillisina viikkoina) klo 16:30-18, Vuolenkosken srk-kodilla Piilahdentie 33 A.

Ohjaajina Mirja Haataja, Niina Halko ja Sirkku Lindstam (050 387 1648, sirkku.lindstam@evl.fi)

Nuokku

Nuokku kokoontuu perjantaisin klo 18-22 Vuolenkosken srk-kodilla. Ohjaajina toimii vanhempia ja muita kylän aikuisia. Ohjelma on melko vapaata: pelailua, yhdessä oloa, hengailua jne. Voit esittää toiveitasi ohjelman suhteen. Ajoittain Nuokulla vierailevat myös srk:n nuorisotyönohjaajat Umbro ja Maija.