Isoskoulutus eli IsKo.

Iitin seurakunnan isokoulutkseen voivat tulla rippikoulun käyneet nuoret.

Isoskoulutukseen ilmoittaudutaan IsKon startissa la 26.8. klo 17 Aikalisässä, jos et pääse paikalle niin oheisesta linkistä viim. 6.9.23.

Isoskoulutukseen ilmoittautuminen

Isoskoulutus on ilmainen.

IsKoon kuuluu alla olevat tapahtumat.

Ilmoittautumalla isoskoulutukseen ilmoittaudut kaikkiin tapahtumiin. Leireistä ja Isolauantaista tulee viesti, jolloin joko vahvistat tai perut tulosi.  Leireille tarvitset mukaan normi leirivarustuksen eli lakanat, pyyhe, peseytymisvälineet, sään mukaisen vaatetuksen (myös ulkoiluun), Raamattu, kynä. Osallistujakortin, joita saa Umbrolta tai voi tulostaa netistä (palautetaan Umbrolle Aikalisässä tai ensimmäisllä leirillä).

La 26.8.23 klo 17 IsKon startti Aikalisässä.

IsKoon kuuluu kolme leiriä Heinlahdessa

29.9.-1.10.23 Leiri alkaa pe klo 18 ja päättyy su klo 12 kulku omin kyydein.

1.-3.12.23 Leiri alkaa klo 18 Heinlahdessa, kulku omin kyydein. Leiri päättyy su noin klo 11.30 Iitin kirkkoon, jonne menemme aamulla bussikuljetuksella.

Alkuvuodesta 2024, tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

7.12.23 klo 19 konsertti Kausalan srk.keskuksessa, Juhani Tikkanen.

Alkuvuodesta 2024 IsoLauantai -tapahtuma yhdessä Kouvolan alueen seurakuntien kanssa. Tarkempi ajankohta selviää myöhemmin. IsoLauantai on päivän kestävä isoskoulutustapahtuma.

Aikalisän Lisäaikaan toivotaan osallistumista sekä ohjelman toteuttamisessa mukana oloa mahdolisuuksien mukaan.
Aikalisän Lisäaika on kuukauden toinen torstai syyskuusta alkaen klo 17-19.

Päivämäärä muutokset mahdollisia.

Tervetuloa, sinulle on paikka.

Osallistujakortti