"Sinä Herra, olet linnani ja turvapaikkani. Jumalani, sinuun minä turvaan." Ps 91:2

Aikalisä

Keskiviikkoisin klo 18-21, 23.8. alkaen.

Lauantaisin klo 18-23, 26.8. alkaen.

Pitkä Aikalisä parillisten viikkojen keskiviikkoina klo 14.30-21, 4.10. alkaen.

Tule Aikalisään viettämään iltaa mukavassa seurassa. Voit pelata biljardia, lautapelejä, pleikkaria, jutella, olla.

Aikalisään ovat tervetulleita 7. lk. ->

Sinua odotetaan!

Muutokset mahdollisia, seuraa somea.

Aikalisän lisäaika

Aikalisän lisäaika, ohjelmallinen ilta, klo 17-19 kuukauden toinen torstai syyskuusta alkaen. 14.9., 12.10., 9.11. ja 14.12.

Keskustelua elämästä ja uskosta, ihmisistä ja ilmiöistä.
Laulua, leikkiä, hiljentymistä.

Isoskoulutus

IsKon startti la 26.8. klo 17 Aikalisässä. Infoa isoskoulutuksesta ja ilmoittautuminen. Enemmän tietoa IsKosta isoskoulutus sivulla.

Some

IG Iitinsrk, SC Iitinsrk, Facebook Aikalisä, Iitin seurakunnan nuorisotyö

Vuolenkosken Nuokku on avoinna perjantaisin

Vuolenkoskella nuorille järjestetään Nuokku-iltoja perjantaisin. Yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille tarkoitettu Nuokku kokoontuu maamiesseuran talolle joka perjantai klo 19-21. Tarjolla on yhteistä olemista ja tekemistä.

Tule mukaan!

Nuorisotyönohjaaja
tuula.lehtoranta(at)evl.fi
Eerolantie 1