Sykettä seurakunnassa 2024

Syke tulee sanoista: sana, yhteys, kasvu ja elämä.

Syksyllä 2021 Iitin seurakunnassa starttasivat teemalliset Syke-illat, joissa kohtaamme toisiamme ja Jumalaa. Syke-Illat sisältävät musiikkia, opetuspuheen illan teemasta ja rukousta. Haastatteluosiossa tutustumme aina mielenkiintoisiin vieraisiin, joille illan aihe on lähellä sydäntä.

Syke-illat pidetään aina kuukauden viimeisenä sunnuntaina (syys-marraskuu ja helmi-huhtikuu) Kausalan seurakuntakeskuksella klo 17-18.15. Illan päätteeksi nautitaan yhdessä iltapalaa, jonka ääressä voi vaihtaa kuulumisia ja kohdata muita.

Musiikilla on suuri osuus Syke-iltojen kokonaisuudessa.  Illoissa mukana on gospellauluyhtye Case4You, jonka musiikki tunnetaan vahvoista lauluharmonioista ja koskettavasta sanomasta.

Syke-iltoja suunnitellaan, valmistellaan ja toteutetaan työntekijöiden ja innostuneiden seurakuntalaisten voimin. Haluaisitko sinäkin olla mukana Syke-iltaa tekemässä?

Käy tsekkaamassa myös keväällä 2021 seurakunnan Youtubeen kuvattu Syke-ilta.