LÄHETYS IITIN SEURAKUNNASSA

Elämme ja kerromme Jumalan rakkaudesta lähellä ja kaukana

Lähetystyö on Jeesuksen antama tehtävä:

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa." (Matt. 28:19-20)

Lähetystyötä tehdään eri puolilla maailmaa monin eri tavoin, sanoin ja teoin. Jokainen meistä on kutsuttu viemään sanomaa rakastavasta Jumalasta eteenpäin. Kaikki eivät voi lähteä, mutta kaikki voivat olla lähettäjiä.

Tule mukaan yhteiseen lähetystehtävään!

KAHVITUPA

Kahvitupa ona avoinna tiistaisin ja perjantaisin:

Tiistaisin on tarjolla kotiruokalounas klo 11-13, hinta 8 €. Ruokaa voi ostaa myös mukaan.

Perjantaisin Kahvituvassa on hartaushetki klo 14 ja kahvia tarjolla klo 13.30 alkaen.

Lisäksi kuukauden 1.tiistaina on markkinahartaus klo 10.

Tervetuloa!

LÄHETYKSEN VAPAAEHTOISET

Tervetuloa mukaan iloiseen ja pirteään lähetysjoukkoon!

Voit tulla esimerkiksi emännäksi Kahvitupaan, tehdä käsitöitä myytäväksi, lahjoittaa arpavoittoja tai auttaa talkoissa.

Lisätietoja lähetyssihteeri Maija Kauppiselta p. 050 387 1653

Nimikkolähetit ja -kohteet

Lähetysjärjestöt lähettävät työntekijöitä eri maihin kertomaan ilosanomaa Jeesuksesta. Seurakunta rukoilee lähettiensä puolesta sekä tukee heitä taloudellisesti.

Nimikkolähetit:

Johnin perhe, Kreikka (Kylväjä)

Oiva Hujanen, Viro (ELY)

Nimikkokohteet: