Tilojen vuokraus

Iitin seurakunta vuokraa toimitilojaan, niiden ollessa vapaana omasta toiminnasta. Juhlatiloja voi varata seuraaviin kirkollisiin perhejuhliin: hautaan siunaamiseen liittyvä muistotilaisuus, kastejuhla, rippijuhla ja hääjuhla sekä muiden juhlien (esim. syntymäpäiväjuhlat, kihlajaiset, sukujuhlat), joiden osalta tulee maksaa vuokra tilojen käytöstä hinnaston mukaisesti. Vuokraa ei kuitenkaan peritä kastejuhlien osalta Iitin seurakunnan jäseniltä. Keittiötilat, astiasto ja tarjoiluastiat ovat käytettävissä. Pöytäliinojen käytöstä peritään hinnaston mukainen vuokra.

Kirkollisiin toimituksiin varaukset tehdään kirkkoherranvirastossa.

Yhteystiedot: p. 040 8484323, sposti khvirasto.iitti(at)evl.fi. Avoinna ma, ti, to 9-12 ja ke 10-12. Muina aikoina sopimuksen mukaan.

Kirkon varaus muihin tilaisuuksiin tehdään kirkkoherralta.

Yhteystiedot: Mikko Pelkonen p. 050 387 1640, sposti mikko.pelkonen(at)evl.fi.

Heinlahden leirikeskuksen ja muiden tilojen varaus tehdään kirkkoherranvirastosta.

Yhteystiedot: p. 040 8484 323, sposti khvirasto.iitti(at)evl.fi. Avoinna ma-ti, to 9-12 ja ke 10-12. Muina aikoina sopimuksen mukaan.

Klikkaa:

Tilojen vuokrahinnasto