Seurakuntaan valitaan vastuuryhmät

Kiinnostuneita haastetaan mukaan!

Iitin seurakunnassa aloittaa ensi vuonna toimintansa uudet vastuuryhmät. Ne ovat kirkkoneuvoston alaisia toiminnallisia ryhmiä, joiden tehtävänä on kehittää, suunnitella ja toteuttaa oman työalansa toimintaa yhdessä työntekijöiden kanssa. Vastuuryhmiä valitaan seitsemän: Varhaiskasvatus, Nuoriso- ja rippikoulutyö, Diakonia, Lähetys, Hartauselämä, Musiikki, sekä Talous ja kiinteistö.

Tammikuussa kirkkovaltuusto valitsee vastuuryhmiin työalasta kiinnostuneita seurakuntalaisia. Toivottavaa olisikin, että toiminnan kehittämisestä ja toteuttamisesta kiinnostuneet henkilöt ottaisivat yhteyttä kirkkovaltuutettuihin tämän vuoden puolella, esim. kirkkovaltuuston puheenjohtajaan Veikko Ikoseen (sähköposti veikkoikonen1@gmail.com).

Tervetuloa mukaan!

Sat Dec 19 10:31:00 EET 2020