Kirkkokuoro

Iitin seurakunnassa toimii kirkkokuoro kanttori Leila Räsäsen johdolla. Kirkkokuoro kokoontuu keskiviikkoisin klo 16-18 seurakuntakeskuksessa, Eerolantie 1 Kausala.

Tällä hetkellä kirkkokuorossa on jäseniä 17. Olet Tervetullut mukaan kuorotoimintaan.

Kirkkokuoro avustaa jumalapalveluksissa. Esiintymisiä on kauneimmissa joululauluissa ja vierailuja palvelulaitoksissa.

Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä

kanttori Leila Räsäseen p. 050 3871 643 tai sposti leila.rasanen(at)evl.fi

Tuo lahjasi yhteiseen käyttöön​

Musiikki tuo ikuisuuden ulottuvuuden jokaiseen seurakunnan kokoontumiseen. Moni ihminen kokee uskoa erityisellä tavalla nimenomaan musiikin välityksellä. Jos osaat soittaa tai laulaa, kerro se rohkeasti meille ja ilahduta toisiakin musiikillasi! Jokainen seurakunnan tilaisuus on aina osallistujiensa näköinen ja kuuloinen tapahtuma.​