Seurakunnassamme on avoinna kaksi kesätyöpaikkaa Heinlahden leirikeskuksen keittiössä. Keittäjä ajalle 3.6. - 16.7.2024

Keittäjän tehtävänä on ruuan valmistus, esillelaitto ja tiskaus sekä keittiön ja ruokasalin siivous.

Palkkaus määräytyy Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti noudattaen 33 § tuntipalkkahinnoittelun T2 mukaista tuntipalkkaa (11,79 €/h). Hakijan omatessa ammattitutkinnon, voidaan perustuntipalkka korottaa hinnoitteluryhmään T1 (12,20 €/h). Työkokemusta ja koulutusta vailla oleva hakija sijoitetaan hinnoitteluryhmään T3 (10,58 €/h). Perustuntipalkan lisäksi maksetaan esitettyjen todistusten perusteella kokemuslisää 2-8 vuoden työkokemuksen perusteella porrastetusti.

Lisätietoja tehtävistä antaa talouspäällikkö Iiris Mäenpää, puh. 050 387 1644 tai keittiövastaava Tanja Nieminen, puh. 050 387 1650.

***********************************************************

Seurakunnassamme on satunnaista keittiötyötä tarjolla keikkaluonteisesti läpi vuoden.  Samoin kirkossa ja hautausmailla tarvitaan seurakuntamestarille sijainen satunnaisesti. Annamme tehtäviin perehdytyksen, joten koulutusvaatimusta ei ole. Palkkaus Kirkon virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti.

Mikäli pienimuotoinen lisätyö kiinnostaa, niin ilmoita yhteystietosi talouspäällikkö Iiris Mäenpäälle puh. 050 387 1644 tai sähköpostiin: iiris.maenpaa(at)evl.fi

Keräämme mielellämme useamman henkilön yhteystiedot tarvettamme varten.

*************************************************

Kiinnostaisiko vapaaehtoistyö?

Haluaisitko toimia auttavina käsinä?

Seurakunnassa on tilanteita, joissa tarvittaisiin auttavia käsiä ja vapaaehtoisia auttajia. Kirkossa auttaja voisi toimia iäkkäiden ja liikuntarajoitteisten henkilöiden apuna ehtoolliselle pääsemisessä, tekstinlukijana, laulajana, kulkueristin kantajana ja kynttilän kantajana kulkueissa, virsikirjojen jakajana, suntion apuna keräämässä kolehtia, tervetulleeksi toivottajana, juhlapyhinä kynttilöiden sytyttäjänä hautausmaalla, lumenluojana rappusilta talvella.

Voit toimia työntekijöidemme apuna

- ystävänä tai lenkkikaverina yksinäiselle,

- auttaa yhteislounaan tarjoiluissa seurakuntakeskuksella,

- toimia Kahvituvalla kassatehtävissä ja tarjoiluissa,

- auttaa Yhteisvastuukeräyksen toteuttamisessa,

- laulaa kuoroissamme,

- ohjata nuoria ja lapsia,

- osallistua nuorten vaikuttajaryhmän toimintaan,

sekä osallistua toimintaan, mistä olet kiinnostunut ja haluat antaa arvokkaan apusi/ammattitaitosi toimintaamme. Tarjoamme mielenkiintoisen ja mukavan yhteistyökumppanin sekä yhteistä tekemistä ja virkistäytymistä kanssamme.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä kirkkoherra Mikko Pelkonen (050 387 1640) tai talouspäällikkö Iiris Mäenpää (050 387 1644).