Vuoden vaihtuminen Kausalassa

Uuden vuoden vastaanotto pidetään torilla 31.12. klo 19 ja uuden vuoden aloitus 1.1. klo 12 seurakuntakeskuksella

Iitin seurakunta on mukana Kausalan torilla pidettävässä uuden vuoden vastaanotossa 31.12. klo 19 alkaen. Seurakunnan tervehdyksen torilla esittää Harri Nuutinen, joka on yksi vasta valituista, uusista kirkkovaltuutetuista.

Seuraavana päivänä 1.1. uusi vuosi aloitetaan messulla ja seuroilla Kausalan seurakuntakeskuksella klo 12 alkaen. Messun toteuttavat Evankelisen lähetysyhdistyksen pääsihteeri Antero Rasilainen, kanttori Pekka Ainali, kappalainen Ville Hiltunen sekä kirkkoherra Mikko Pelkonen. Messun jälkeen nautitaan kirkkokahvit ja pidetään vielä lyhyet päiväseurat, joissa puhuvat Rasilainen ja Pelkonen. Tervetuloa aloittamaan uutta vuotta yhdessä, kirkkovuoden aiheen mukaisesti ”Jeesuksen nimessä”. (MP)

2018-12-24 09:17:00.0