Sururyhmä tarjoaa välineitä surun käsittelyyn

Iitin seurakunta tarjoaa kerran vuodessa mahdollisuuden tulla mukaan vertaistuelliseen sururyhmään. Siellä voi käydä läpi samanlaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa niitä ajatuksia ja tunteita, joita läheisen ihmisen kuolema on nostanut esiin. Kaikki tunteet ja ajatukset ovat tärkeitä ja luvallisia. Ryhmä on suljettu ja luottamuksellinen. Surua ja elämän jatkumista peilataan kristillistä toivon näkökulmaa vasten keskustelujen ja hiljentymisen avulla. Ryhmää ohjaavat seurakunnan työntekijät.

Syksyn 2017 sururyhmä aloittaa tiistaina 14.11. klo 17 Kahvituvassa. Sururyhmään ilmoittaudutaan diakonillemme Sirpa Pusilalle perjantaihin 10.11. mennessä. sirpa.pusila@evl.fi tai puh. 050 387 1645.

Kuoleman koskettaminen paljastaa elämän rajallisuuden. Omien läheisten lisäksi tukea antaa myös seurakunta.

Kuoleman jälkeen on toivoa