Syksyn päiväkerhoihin ilmoittautuminen

Kaikki vuosina 2019-2021 syntyneet lapset voidaan ilmoittaa päiväkerhoon. Kerhossa tapahtuu alla olevan tekstin mukaisia asioita. Ilmoittautuminen on auki 18.3.-19.5. välisen ajan. Jos et ehtinyt ilmoittaa voit ottaa rohkeasti yhteyttä ja kysyä vapaita kerhopaikkoja numerosta 050-387 1652. Ilmoittautumis linkkiin pääset tästä

Päiväkerho on lasten seurakuntaelämää

Päiväkerhoissa 3-5-vuotiaat lapset elävät seurakuntana yhdessä tehden ja oppien. Päiväkerhot kokoontuvat arkipäivisin Kausalan seurakuntakeskuksessa ryhmien omien aikataulujen mukaan. Päiväkerhoihin ilmoittaudutaan keväällä. Tällöin kuluvana vuonna 3-, 4- ja 5- vuotta täyttävät voivat ilmoittautua syksyllä alkavaan kerhoon. Uusi toimintakausi alkaa elokuussa ja päättyy toukokuussa. Mahdollisia vapaita kerhopaikkoja voi kysellä lastenohjaaja Terhi Altiolta (p. 050 387 1652).

Päiväkerhossa pieni opettelee hiljentymistä, toisten huomioonottamista ja ryhmässä toimimista. Hartaushetkissä kuunnellaan Raamatun kertomuksia, lauletaan virsiä ja hengellisiä lauluja, rukoillaan ja pohditaan elämän eri ilmiöitä. Kerhossa ulkoillaan, askarrellaan, leikitään ja pelataan.

,,,